Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Fulfilment, czyli co – poznaj jego zastosowanie

Zakupy on-line cieszą się rosnącą popularnością. Raport „E-commerce w Polsce 2020” wykazał, że w ubiegłym roku aż 73% internautów zamówiło przynajmniej jeden produkt za pośrednictwem Sieci. By móc jak najlepiej obsłużyć nowych klientów wiele sklepów on-line zdecydowało się na fulfilment. Wyjaśniamy, co to jest oraz jakie jest jego zastosowanie!

Fulfilment, czyli co – poznaj jego zastosowanie
źródło: pexels

Co to jest fulfilment?

Fulfilment to usługa polegająca na przekazaniu całego procesu logistycznego związanego z obsługą sklepu internetowego zewnętrznej firmie. Obejmuje m.in. prowadzenie magazynu, kompletowanie, pakowanie oraz wysyłanie zamówień, a także szeroko pojętą Obsługę Klienta. Rozwiązanie to jest szczególnie popularne wśród przedsiębiorców, którzy potrzebują wsparcia na starcie lub chcą dynamicznie rozwinąć swój biznes e-commerce. Brak środków lub doświadczenia w tej kwestii mogą bowiem skutecznie zatrzymać wzrost zysków, a nawet doprowadzić do strat – np. ze strony klientów niezadowolonych z opóźnień w dostawach.

Jakie jest zastosowanie fulfilmentu?

Z fulfilmentu najczęściej korzystają mniejsze i średnie sklepy internetowe, które nie chcą lub nie mogą zainwestować we własny magazyn. Wynajem lub zakup takich przestrzeni jest dużym wydatkiem, a do tego trzeba jeszcze przecież zadbać o odpowiednie wyposażenie, wyszkoloną obsługę, nowoczesne systemy IT, bezpieczne i estetyczne opakowania, dobre umowy z dostawcami itp. Logistyka sklepu on-line jest wyjątkowo czasochłonnym oraz pracochłonnym elementem działalności. Do tego przy jej organizacji łatwo o błędy i niedociągnięcia, które rzutują na renomę firmy.

Fulfilment jest rozwiązaniem o wiele tańszym, a także wygodniejszym. Pozwala zaoszczędzić sporo czasu, który warto wykorzystać na inne cele, np. rozwój strategii marketingowej czy nawiązywanie współpracy z nowymi markami. Co więcej, w ten sposób można zawsze zapewnić swoim klientom profesjonalną obsługę. Współcześnie niezwykle ważny jest czas realizacji zamówienia, ale też sposób zapakowania paczki (UX) czy przebieg reklamacji/zwrotu/wymiany produktów.

Dlaczego warto zdecydować się na fulfilment?

Korzystając z fulfilmentu współpracuje się z profesjonalistami, którzy mają ogromną wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie. Dzięki temu ma się pewność, że cała logistyka jest od początku do końca właściwie obsługiwana. Osoby dopiero zaczynające działalność w e-commerce lub planujące duży skok w rozwoju koniecznie powinny poprosić o wsparcie specjalistów.

Jedną z najlepszych firm oferujących takie usługi jest Packfully, którego ofertę można sprawdzić na stronie: https://packfully.pl/. Proponuje gotowe rozwiązania pozwalające w najlepszy, a zarazem najtańszy sposób prowadzić sklep internetowy. Do tego zapewnia przydatne porady w zakresie logistyki oraz UX. Z pełnym zakresem usług można zapoznać się na stronie: https://packfully.pl/oferta/fulfilment/#magazynowanie.

Fulfilment to idealne wyjście dla przedsiębiorców z branży e-commerce, którzy chcą dynamicznie i opłacalnie rozwijać swoją działalność. Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia logistycznego? Zaufaj specjalistom, którzy najlepiej obsłużą Twoich klientów!

Data:
Kategoria: Gospodarka
Tagi: #

mariusz7

O skutecznym marketingu - https://www.mpolska24.pl/blog/o-skutecznym-marketingu

Posiadasz stronę internetową i chcesz ją skutecznie wypromować w sieci? Dowiedz się jakie działania marketingowe przynoszą realne korzyści.

Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.