Papier z nadrukiem – zalety
Jak sprawić, by moment otwierania wyczekiwanej przesyłki był jeszcze bardziej ekscytujący dla klienta? Jednym ze sprawdzonych i skutecznych sposobów jest zapakowanie jej w efektowny papier z nadrukiem. Pięknie opakowanie nie tylko zabezpiecza towar, ale przede wszystkim cieszy oczy i dostarcza jeszcze więcej przyjemności z unboxingu paczki.
Oryginalny papier z nadrukiem, np. logo firmy, unikatowym symbolem czy charakterystycznym wzorem zwraca uwagę, pozwala się wyróżnić, a ponadto skutecznie promuje firmę – wzmacnia jej przekaz i zakotwicza ją w świadomości konsumenta. Piękne opakowanie podnosi również wartość samego produktu w oczach kupującego. Pozytywne wrażenia mimowolnie przenoszone są z kolei na samą markę - kojarzy się ona z wysoką jakością, profesjonalizmem, dbałością o detale i pewnością satysfakcji z zakupu.
Papier z nadrukiem – co warto wiedzieć przed zamówieniem?
Papier z nadrukiem sprawdzi się nie tylko do efektownego zapakowania zamówienia, ale też do wyścielenia pudełka prezentowego lub jako atrakcyjne wypełnienie paczki. Z rozwiązania mogą skorzystać właściciele biznesów z przeróżnych branż – sklepy odzieżowe, obuwnicze, ogólnospożywcze, zoologiczne, cukiernie, kwiaciarnie, lokale gastronomiczne, winiarnie i wiele, wiele innych.
Co warto wiedzieć przed zamówieniem papieru z nadrukiem? Wybierając tego typu opakowanie, warto zwrócić uwagę na kilka kwestii. Przede wszystkim należy pamiętać, by rodzaj papier był dostosowany zarówno do opakowywanego produktu jak i przeznaczenia. Przykładowo, do wyrobów z metali szlachetnych dobrze wybierać papier bezkwasowy o właściwościach przeciwutleniających, z kolei do żywności papier z atestem do kontaktu z żywnością i powłoką silikonową, ekologiczną i bezpieczną dla zdrowia. Inny papier posłuży do zabezpieczenia przesyłki w transporcie, inny do wyścielenia jej od wewnątrz lub wypełnienia kartonu. Duże znaczenie będzie miała tu gramatura – im wyższa, tym grubszy, sztywniejszy i solidniejszy będzie papier.
Zamówienie papieru z nadrukiem – o czym jeszcze pamiętać?
Papier z nadrukiem można zamówić zarówno w formie już dociętego na wymiar arkuszu lub w rolce – najczęściej w kilku różnych kolorach. Papier w rolce oferowany jest w już gotowych szerokościach. Pozwala na samodzielnie przycięcie materiału i dopasowanie go pod konkretne zamówienie. Papier w arkuszach to duża wygoda – należy jednak pamiętać, że im większy rozmiar, tym mniejsza liczba arkuszy w jednym kilogramie.
W biznesie liczą się detale. Papier z nadrukiem to sposób na wyróżnienie się z tłumu: zbudowanie jeszcze bardziej emocjonującego unboxing experience i podkreślenie jakości produktu – a tym samym całej marki.