Biedni, represjonowani, nękani, prześladowani... Tak lubią przedstawiać się aktywiści LGBT, często żyjący - dzięki grantom, stypendiom, zbiórkom i dotacjom - w dobrobycie. Ruch ten - w przeciwieństwie do aktywistów pro-life czy zabijanych za wiarę chrześcijan - cieszy się bowiem na świecie potężnym wsparciem ze strony przemysłowych i medialnych gigantów oraz międzynarodowych korporacji.
"Czym jest LGBT? To po prostu Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender czyli lesbijki, geje, biseksualiści i transseksualiści. Pozornie zatem mówimy o grupie ludzi kochających inaczej. W istocie LGBT spełnia wszelkie encyklopedyczne warunki ideologii. Ideologia - system poglądów, idei, pojęć jednostki lub grupy ludzi - tak czytamy w Słowniku Języka Polskiego PWN. Ci, którzy utożsamiają się z ruchem LGBT wyrażają swoje poglądy, idee, określają jednostkę i są grupą ludzi. Niby rzecz oczywista, lecz często kwestionowana. Kto zatem stoi za tą ideologią? Czy jest jeden przywódca, ideolog? A może twarz ruchu? Nie. To swego rodzaju franczyza, bardziej dostosowująca się do okoliczności ideologia niż jakiś spójny twór. Jednak źródła finansowania tej ideologii są bardzo konkretne. Oto kilka przykładów:
- Chyba najbardziej znana firma na świecie, czyli Coca Cola Company. Firma ta jest szczególnie dumna ze wspierania LGBT. Jak czytamy na stronie internetowej firmy: “(…) Coca Cola Company celebruje różnorodność i równość (…), “Firma była jedną z pierwszych w USA, która publicznie poparła ustawę o niedyskryminacji w zatrudnieniu i stanęła obok innych 379 firm, które złożyły opinię prawną w Sądzie Najwyższym na rzecz równości małżeńskiej”. Zatem te wszystkie firmy wsparły małżeństwa homoseksualne. Największe koncerny w Stanach Zjednoczonych ingerowały w prawodawstwo amerykańskie tak, aby instytucja małżeństwa nie była jedynie związkiem kobiety i mężczyzny.
- IKEA. Zapewne pamiętacie Państwo sprawę sprzed roku, kiedy pracownik tej szwedzkiej firmy został zwolniony tylko za to, że sprzeciwił się usilnie lansowanej przez pracodawcę, jedynie słusznej wizji pro-LGBT. Cytat z Biblii sprawił, że człowiek musiał szukać nowej pracy.
- Hard Rock Cafe - bardzo znana sieć barów. Firma wsparła marsz równości w Warszawie.
- Starbucks. Popularna pośród młodych ludzi sieć kawiarni. “Fundacja Starbucks informuje, że przyznała 100 dotacji organizacjom non-profit wspierającym społeczności LGBTQ+, o łącznej wartości ponad 300 000 USD” - czytamy na oficjalnej stronie koncernu.
- Zalando. Ta niemiecka firma wyszła z inicjatywą szycia ubrań z materiałów, które zostały uszkodzone wskutek rzekomych ataków na osoby LGBT. Korporacja zaznacza w swoim oświadczeniu, że “zniszczone części garderoby zyskały nowe życie i siłę wyrazu – projekty podkreślają zmianę, jaka zachodzi w wymowie powstałych ubrań – z pozostałości po traumatycznych przeżyciach zmieniają się w symbole walki o tolerancję i protestu przeciw homofobii. Każde zniszczenie ubioru reprezentuje osobiste doświadczenie bohatera kampanii”.
- Google. Amerykański koncern informatyczny, którego powszechnie znanym produktem jest wyszukiwarka Google. W 2019 roku Google, wypuszczając na rynek nowy produkt, przedstawił nie tylko swój nowy projekt, ale także całujących się mężczyzn.
- Skittles. W czasie “Miesiąca Dumy” produkty firmy, znanej wcześniej z żywych kolorów, zostały ich pozbawione, ponieważ - jak głosił slogan na opakowaniu cukierków - “Tylko jedna tęcza ma znaczenie w tym czasie”.
- Netflix. Portal uwielbiany przez większość kinomaniaków. Na końcu zapowiedzi serialu wyprodukowanego przez rzeczony koncern widniało hasło: “Parada równości, która się nie kończy. Tutaj możesz być, kimkolwiek chcesz”.
- Agora. Wydawca “Gazety Wyborczej”, która zainicjowała newsletter LGBT poruszający tematy mniejszości seksualnych.
- Empik. Sieć salonów sprzedaży książek, filmów, płyt CD i nie tylko wydała specjalny album zatytułowany “Love is love”, którego utwory nawiązują do ideologii LGBT.
- Adidas. Firma w Walentynki umieściła na Instagramie zdjęcie obejmującej się homoseksualnej pary.
- Apple. Amerykańska firma znana z produkcji iPhone, iPad i Mac kilkukrotnie brała udział w paradzie równości w Stanach Zjednoczonych.
- Levi’s. Znana marka odzieżowa, która wyprodukowała specjalną linię ubrań “Use your voice” dedykowaną społeczności LGBT.
- Nike. Manny Pacquiao - filipiński bokser - przestał być sponsorowany przez korporację, ponieważ wyraził niechęć do środowiska LGBT.
- Pepsi. Firma przekazywała darowizny dla the Human Rights Campaign - amerykańskiej organizacji pozarządowej działającej na rzecz LGBT.
- Johnson & Johnson. Międzynarodowy koncern kosmetyczno-farmaceutyczny, mający swoje korzenie w Stanach Zjednoczonych. Nie tylko wspiera marsze LGBT, ale także "oferuje pomoc w zakresie leczenia bezpłodności, adopcji i macierzyństwa zastępczego zarówno dla małżonków heteroseksualnych, jak i tej samej płci".
- Visa. Firma opracowała i rozpoczęła kampanię w mediach społecznościowych promującą równość małżeństw homoseksualnych.
- Microsoft. Firma stworzyła serię tapet w tęczowej kolorystyce, z którą identyfikują się osoby LGBT.
- OpraMed - Centrum Medycyny Konwencjonalnej i Alternatywnej. Firma wymieniona jest na stronie parady równości jako jej partner.
- Toyota. Według amerykańskiej organizacji the Human Rights Campaign, firma jest jedną z najbardziej sprzyjających LGBT firm.
To tylko niewielka część firm, które wspierają ideologię LGBT. Rodzi się zasadnicze pytanie - po co? Jaki jest wspólny mianownik tych działań? Czy naprawdę chodzi o równość i tolerancję, czy po prostu o wpisanie się w trendy albo może ich tworzenie? Czy jest to jedynie moda czy coś więcej? „To jest szturm! To tęcza. To atak!” - to cytat z plakatu, jaki został umieszczony na postumencie figury Chrystusa na Krakowskim Przedmieściu... " Informuje Niezależna.pl (https://niezalezna.pl/346782-ideologia-lgbt-wspierana-przez-korporacyjnych-gigantow-oto-obroncy-przesladowanej-mniejszosci )
Teraz już wiecie jakie firmy omijać z daleka. Kupując ich produkty wspierasz dewiantów seksualnych i ideologię LGBT.
Firmy skażone LGBT-zarazą trzeba konsekwentnie olewać ! i zachęcać do tego rodzinę i znajomych ! Dlatego przestałem pić te paskudztwa o nieznanym składzie - Coca Colę i Pepsi ! Piję Polskie Soki ! Nie kupuję niczego w drogiej i oszukańczej (polskie świerki zamiast reklamowanych skandynawskich itd.) - firmie IKEA. Staram się jak najmniej wyszukiwać z pomocą szpiegowskiego GOOGLE - Wyszukuję lokalnie na portalach np. w Wikipedii ! Zerwałem wszelki kontakty z Netflix kiedy zaczął szkalować Polskę fałszowanymi mapami z niemieckimi obozami koncentracyjnymi. Putinowskiego żydo-komunistycznego GWna szechtera nigdy nie dotknąłem ! SB-cko-komunistyczny Empik omijam z daleka ! Produktów dziadowskiego Adidasa nigdy nie kupuję ! Podobnie ja Nike`a czy Apple`a. Windows Microsoftu już dawno zamieniłem na Linuks ! TOYOTA jest mi obojętna i odradzam ją znajomym ! I radzę moim rodakom Polakom podobnie postępować !