Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Miasto prezentuje odświeżoną markę

We wtorek, 22 listopada odbyło się spotkanie na którym oficjalnie zaprezentowano mieszkańcom aktualizację założeń strategicznych marki Gorzów.

Miasto prezentuje odświeżoną markę
źródło: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., materiały promocyjne

Gorzów to już nie „Przystań”. Nowe logo i nowe hasło „Gorzów w sam raz” to element zmiany wizerunku, który miasto planuje wdrożyć. Na spotkaniu z mieszkańcami prezydent Jacek Wójcicki wraz z gronem ekspertów z agencji reklamowej zaprezentowali odświeżoną strategię marki Gorzów.  Nowa koncepcja marki Gorzów została opracowana przez krakowską agencję Eskadra. Nowe logo ma stonowane barwy. Biel i czerwień zastąpiła pomarańczową „Przystań”. Zrezygnowano z mozaikowej kolorystyki i wprowadzono dużą literę „G”. Całość wieńczy czerwony dymek.

Firma Eskadra postawiła na koncepcję „miasta-idei”, promując zrównoważony rozwój, harmonię i równowagę. Elementy odświeżonej strategii można było zobaczyć już wcześniej - podczas meczu koszykarek AZS AJP Gorzów, ponadto w autobusach pojawiło się zaproszenie „w sam raz dla mieszkańców”, filharmonia gościła u siebie „dla kultury w sam raz”, a seniorzy otrzymali z okazji Dnia Seniora słodki poczęstunek „dla seniorów w sam raz”.

Gorzów ma być miastem „w sam raz” dla każdego. Miastem świadomego rozwoju, który rezygnuje z wyścigu o bycie naj. Magistrat stawia na edukację od przedszkola po Uniwersytet III wieku, w której widzi duży potencjał. To właśnie inwestycja w naukę ma być kluczem i przewagą konkurencyjną miasta.

Na spotkanie przybyli nie tylko zwolennicy, ale i oponenci zmian. Pojawiły się nawet transparenty z hasłami sprzeciwu wobec metamorfozy marki Gorzów.

Źródło: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., materiały promocyjne

Data:
Kategoria: Polska Lokalna
Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.