Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Gospodarka więcej

Giganci pizzy łączą siły

Giganci pizzy łączą siły
źródło: pixabay

Amerykańska Pizza Hut i hiszpańska Telepizza zawarły strategiczny sojusz, który ma umocnić pozycje obydwu firm.

Pizza Hut, należąca do grupy Yum! Brands, to największa na świecie sieć restauracji z popularnymi daniami włoskiego pochodzenia, która dysponuje niemal 17 tys. punktów w ponad 100 krajach. Grupa Telepizza jest największą nie amerykańską siecią dostarczającą pizze, która ma ponad 1600 lokali w 23 krajach. Obie firmy zawarły strategiczną umowę i sojusz franczyzowy, pozwalające rozwinąć ich działalność w Ameryce Łacińskiej (bez Brazylii), na Karaibach, w Hiszpanii, Andorze, Portugalii i Szwajcarii.

- Ta przełomowa umowa jest ważnym etapem w naszym dążeniu do stania się najbardziej ulubioną, najszybciej rosnącą na świecie marką pizzy, a Telepizza jest idealnym parterem w przyspieszeniu naszej ekspansji - oświadczył Milind Pant, szef Pizza Hut Int'l.

- Sojusz z Pizza Hut zapewnia grupie Telepizza strategiczny plan przekształcenia dostaw pizzy zgodnie z modelem zarządzania wypracowanym na podstawie doświadczeń z klientami. Ta umowa przyspieszy nasz plan globalnego wzrostu, prawie podwoi zakres naszej działalności do 37 krajów Aspiracje i możliwości obu sieci as komplementarne - powiedział Pablo Juantegui, szef grupy Telepizza.

Zgodnie z zawartą umową, Telepizza będzie nadzorowała prawie tysiąc punktów Pizza Hut na wspomnianych rynkach, dzięki czemu podwoi jej obroty, w ciągu najbliższych 10 lat uruchomi co najmniej 1300 nowych, a w ciągu 20 lat 2550 w regionach objętych sojuszem. Nowe placówki będą uruchamiane pod marką Pizza Hut, dzięki czemu Telepizza stanie się największym na świecie operatorem franczyzowym amerykańskiej firmy.

W Hiszpanii, Portugalii i Chile, gdzie Telepizza osiąga 90 proc. zysku operacyjnego, wciąż będzie funkcjonowała i rozwijała własną markę, a także nadzorowała placówki Pizza Hut przez 50 lat zgodnie z zawartą umową. W Ameryce Łacińskiej i w pozostałych krajach jej placówki będą stopniowo, w ciągu 25 lat zamieniane na markę Pizza Hut.

źródło: rp.pl

Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.

mBlogi więcej

  • Avatar

    Kamuflaż

    Protestujący w żółtych kamizelkach Francuzi mają do rządu francuskiego - pretensję o podwyżki cen, ponieważ wiedzą,że wskazywanie źródeł problemów tych podwyżek spowodowałoby oskarżenie ich o "mowę nienawiści ".

  • Avatar

    Księga Rodzaju 42,22-23

  • Avatar

    O Adamowiczu tylko dobrze.

    Wszystko co dziś byśmy źle powiedzieli o Prezydencie Adamowiczu uznane będzie za mowę nienawiści.

  • Avatar

    Historia nauczycielką życia.

    Czy nauczy nas coś zabójstwo Prezydenta Adamowicza? Jak widać mord na Prezydencie Narutowiczu nas nic nie nauczyło.

  • Avatar

    Księga Rodzaju 42,20-21

  • Avatar

    A jak umarł pan bogaty, a jak umarł chłop z fabryki

    Czytaj ze zrozumieniem.

  • Avatar

    Księga Rodzaju 42,17-19

  • Avatar

    moje wystąpienie u pana Wrońskiego

    Od pięciu lat próbowałem zainteresować jakiegokolwiek dziennikarza problemem okradania funduszy publicznych. Wszyscy solidarnie odmawiali. Wczoraj udało mi się pierwszy raz wystąpić publicznie.

  • Avatar

    Księga Rodzaju 42,16

  • Avatar

    Księga Rodzaju 42,13-15

  • Avatar

    Księga Rodzaju 42,10-12

  • Avatar

    Nienawiść...

    ...wygrała

  • Avatar

    Księga Rodzaju 42,7-9

Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.