Legendarny komunikator chce wrócić do gry
Władze firmy england.pl to poinformowały o zakupieniu komunikatora Gadu-Gadu, powiązanych z nim serwisów, praw wizerunkowych oraz serwerów.
Wyniki badania przeprowadzonego w sierpniu 2017 r. pokazują, że popularnego komunikatora używało kiedyś aż 1,33 mln osób. Serwis GG.pl miał 321,4 tys. użytkowników i 45,6 mln odsłon. Według danych, zainteresowaniem komunikatorem wciąż jest, ale nie tak wielkie jak dawniej.
"Zakup Gadu-Gadu to ukłon w ich kierunku, ale jest także elementem naszej długofalowej strategii biznesowej, w której mamy kilka innowacyjnych pomysłów jak wykorzystać możliwości komunikatora również na potrzeby wdrożenia innowacyjnych usług fintech" - czytamy w komunikacie. Nie wiadomo dokładnie, o jakiej niespodziance dla użytkowników mówią władze firmy.
Marka Gadu-Gadu jest dobrze znana wielu internautom, jednak dominacja Facebooka zepchnęła ją na drugi plan. Komunikator wciąż jest wykorzystywany przez wiele firm, stosuje się go do porozumiewania między zakładami, dostawcami, czy też do biurowej komunikacji. Gadu-Gadu ma również swoją ciemną stronę. Portal spidersweb.pl doniósł informuje, że komunikator jest narzędziem wykorzystywanym przez pedofilów, którzy z jego pomocą polują na nieświadome ofiary.
Według niektórych opinii, jest prawdopodobne, że Gadu-gadu uda się odbić część udziałów w rynku. Wskazują na to sukcesy rodzimych wyszukiwarek, portali społecznościowych i komunikatorów z Rosji i Chin.
źródło: businessinsider.com.pl