Grzegorz Kiszluk (na zdjęciu) pyta – „Czy widział ktoś kiedyś bilbord z hasłem „JESTEŚMY SOLIDNYM NARODEM – NIEMCY?” – zastanawia się człowiek, który od lat zajmuje się marketingiem miejsc w Polsce.
W swoim komentarzu zarejestrowanym na video odpowiada na tak sformułowane pytanie, podkreślając – „A jednak powszechnie panuje przekonane, że Niemcy są solidni, konsekwentni… Dlaczego? Bo mają Siemensa, Mercedesa, „drużynę Beckenbauera”… Francuzi mają Chanel 5 , Włosi Ferrari, Hiszpanie Zarrę…” – dodaje szef projektu „5 x Polska”.
Przypomina jednocześnie – „A my Polacy mamy… kreatywne napięcie i kilka prób nieudanych reklam w CNN, BBC, Financial Times… – trudno to nawet nazwać kampaniami promocyjnymi. POLSKA nie potrzebuje „promocji”! POLSKA potrzebuje strategii marketingowej! Program 5 x Polska to próba stworzenia briefu dla strategii Polski – Brief for Poland” – stwierdza Kiszluk.
Grzegorz Kiszluk o programie 5 x Polska.
Grzegorz Kiszluk to jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 1991 – 1996 dyrektor działu mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland (1994 – 1996). Od 1996 do 1998 członek zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy i pierwszy prezes rady nadzorczej spółki Polskie Badania Czytelnictwa. Od 1999 z-ca prezesa zarządu, a od 2003 do 2005 r. prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Prowadzi wykłady z marketingu i reklamy w szkołach wyższych. Członek jury festiwali: Crackfilm, Złote Orły, Boomerang, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej, a w szczególności za działania integrujące różne środowiska zawiązane z komunikacją rynkową i pozwalające wykorzystać synergię ich współpracy. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact. Od 1999 właściciel Wydawnictwa Reklamowego AdPress i redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży Brief.
Fiatowiec