Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Nie daj się liniom lotniczym

Rozpoczął się kolejny (dziewiąty w tym roku) strajk pilotów Lufthansy. W ostatnim zdarzeniu w październiku konsekwencje dotknęły 200 tysięcy pasażerów podróżujących tymi liniami na całym świecie. Także teraz istnieje duże ryzyko opóźnień i odwoływania rejsów, pomimo że niemiecki przewoźnik nabiera powoli wprawy w organizacji funkcjonowania w sytuacjach kryzysowych.

Nie daj się liniom lotniczym

Linie już przeliczają swoje straty finansowe (osiem poprzednich protestów kosztowało Lufthansę 170 mln euro) i usiłują podciągnąć strajk pracowników pod „okoliczności nadzwyczajne”.

W połowie przyszłego roku Unia Europejska wprowadza wymóg uregulowania procesu spornych reklamacji związanych z podróżami lotniczymi. Niezależnie jednak od regulacji legislacyjnych każdy pasażer ma prawo do reklamacji.

Nieznajomośc przepisów i procedur często zniechęca klientów linii lotniczych do wystepowania z roszczeniem.

Podczas październikowych akcji protestacyjnych w Polsce odwołano 49 lotów, a sumę odszkodowań o jaką mogli wystąpić poszkodowani pasażerowi szacuje się na 2,5 miliona euro. O rekompensatę wystąpił jedynie … 1 proc. klientów.


Aby wspomóc pasażerów w tym procesie stworzona została internetowa platforma www.niceflight.pl . Umożliwia pasażerom złożenie reklamacji do 30 linii lotniczych. Prostota rozwiązania oraz wsparcie ekspertów skracają czas załatwiania formalności i zapewniają łatwe przebrnięcie przez procedury.



Data:
Kategoria: Gospodarka
Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.