Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Remont w gorzowskim Ratuszu

Trwa modernizacja obejmująca parter budynku gorzowskiego magistratu. Jej głównym celem jest dostosowanie Sali operacyjnej do współczesnych standardów. Prace budowlane potrwają do 23 grudnia, a nowa Sala zostanie uruchomiona prawdopodobnie na początku przyszłego roku.

Remont w gorzowskim Ratuszu
Wizualizacja wnętrza Sali operacyjnej
źródło: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Zmieni się przede wszystkim funkcjonalność i estetyka pomieszczeń. Wnętrze ma być jasne i przestronne. Centralną część Sali obsługi zdobić ma naturalna roślinność w połączeniu z siedziskami typowymi dla założeń parkowych.

Urząd funkcjonuje normalnie, wykonując swoje zadania. Na pewno w pewnym sensie są utrudnienia dla mieszkańców, związane z wejściem do tymczasowej Sali obsługi mieszczącej się w części piwnicznej. Pracownicy urzędu starają się pomagać w zawirowaniach organizacyjnych, a mieszkańcy są bardzo wyrozumiali i doceniają, że staramy się zmienić w tym zakresie poziom ich obsługi - mówi Bogumiła Popkowska, dyrektor Wydziału Administracyjnego.

Rezultatem modernizacji ma być utworzenie nowych stanowisk:

Wydział podatków i opłat – 2 stanowiska do bezpośredniej obsługi,

Działalność gospodarcza – 3 stanowiska do bezpośredniej obsługi (1 stanowisko związane z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie miasta w sieci detalicznej i gastronomicznej), 2 stanowiska – ewidencja działalności gospodarczej,

Wydział Komunikacji – 2 stanowiska pracy (rejestracja pojazdów, prawo jazdy),

Wydział Spraw Osobowych – 4 stanowiska (dowody osobiste przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów oraz meldunki – ewidencja ludności),

Kancelaria ogólna – 3 stanowiska.

Planowane jest także wprowadzenie elektronicznego systemu zarządzania kolejką, który usprawni obsługę interesantów. Przy Punkcie Informacyjnym będzie znajdował się automat wydający bilety z numerami.

Nowością ma być także mini plac zabaw dla dzieci, miejsce dla matek z dziećmi, a także pomieszczenie przeznaczone dla indywidualnych rozmów z petentem. W planach jest także uruchomienie Sali Obsługi w systemie dwuzmianowym.

Koszt prac ma wynosić 1 544 072,81 złotych brutto.

Data:
Kategoria: Polska Lokalna
Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.