Kolejne problemy Facebooka
Po aferze z ujawnieniem danych osób korzystających z Facebooka, portal cały czas traci zarówno użytkowników, jak i na giełdzie. Teraz od Facebooka odcina się przeglądarka Mozilla.
- Mozilla nie będzie wyświetlać swoich reklam na Facebooku. Fundacja Mozilli wyraziła również zaniepokojenie sytuacją i wezwała Facebooka do wprowadzenia „domyślnej ochrony prywatności” dla użytkowników - informuje „Puls Biznesu”. Brak ochrony prywatności danych użytkowników naraża na niebezpieczeństwo miliard osób, które nie są tego świadome.
Fundacja Mozilla rozpoczęła też kampanię, której celem jest skierowanie petycji przeciwko wszystkim aplikacjom, które wymagają dostępu do danych osobowych innych ludzi niż sam użytkownik. Zdaniem przedstawicielki Mozilli Denelle Dixox, firma odkryła, że Facebook poprzez swoje ustawienia może uzyskiwać ogromne ilości danych. - Jednocześnie fundacja zastrzega, że z ostateczną decyzją oceny podejścia Marka Zuckerberga poczeka na dalszy rozwój sytuacji - informuje Dixox.
źródło: money.pl