Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Pierwsze loty za płoty

Kolejna fala protestów pracowników Lufthansy póki co za nami. Czy będą następne: nie wiemy. Podobnie jak trudno przewidzieć kaprysy pogodowe. A te dwie przyczyny były głównymi powodami problemów pasażerów linii lotniczych.

Pierwsze loty za płoty

Okazuje się, że uruchomienie platformy Nice Flight było strzałem w dziesiątkę. I chociaż trudno cieszyć się z okoliczności w jakich pasażerowie szukają pomocy – dobrze, że istnieje przyjazne środowisko, które przejmuje na siebie kłopoty klientów linii lotniczych.

W pierwszym miesiącu działania (od 4 listopada do 5 grudnia 2014 roku) platformy Nice Flight pasażerowie najczęściej zgłaszali reklamacje dotyczące:


Odwołanych lotów (najczęściej z powodu pogody lub strajku) - 52%

Opóźnionych lotów -16%

Braku odpowiedniej opieki ze strony linii, gdy odwołany lub opóźniony lot - 16%

Kłopotów z bagażem - 8%

Odmowy wpuszczenia na pokład - 4%

Pozostałych problemów - 4%


Większość zgłoszeń dotyczących odwołanych i opóźnionych rejsów dotyczyło linii Lufthansa (z powodu strajku) i LOT (najczęściej przyczyną była pogoda). Pasażerowie zgłaszali także reklamacje do KLM, Emirates i Enter Air.



Data:
Kategoria: Gospodarka
Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.