Okazuje się, że uruchomienie platformy Nice Flight było strzałem w dziesiątkę. I chociaż trudno cieszyć się z okoliczności w jakich pasażerowie szukają pomocy – dobrze, że istnieje przyjazne środowisko, które przejmuje na siebie kłopoty klientów linii lotniczych.
W pierwszym miesiącu działania (od 4 listopada do 5 grudnia 2014 roku) platformy Nice Flight pasażerowie najczęściej zgłaszali reklamacje dotyczące:
Odwołanych lotów (najczęściej z powodu pogody lub strajku) - 52%
Opóźnionych lotów -16%
Braku odpowiedniej opieki ze strony linii, gdy odwołany lub opóźniony lot - 16%
Kłopotów z bagażem - 8%
Odmowy wpuszczenia na pokład - 4%
Pozostałych problemów - 4%
Większość zgłoszeń dotyczących odwołanych i opóźnionych rejsów dotyczyło linii Lufthansa (z powodu strajku) i LOT (najczęściej przyczyną była pogoda). Pasażerowie zgłaszali także reklamacje do KLM, Emirates i Enter Air.