Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

TVN celuje w wapniaków

Fakty TVN straciły 800 tys. widzów a TVP1 wyprzedziła TVN. Młodzi i wykształceni mają już dość duraczenia Durczoka i kolegów. TVN szuka więc rozpaczliwie alternatywnej widowni do całodobowego opychania nachalnych reklam. Pozostali tylko emeryci.

TVN celuje w wapniaków

Młodzi i wykształceni z dużych miast i wsi nie oglądają już TVN i nie czytają Wyborczej. Kilka miesięcy temu pisaliśmy o tym, że wobec dramatycznie spadającej sprzedaży Wyborcza weszła na garnuszek państwa poprzez przekształcenie się w biuletyn ogłoszeń administracji państwowej i regionalnej, Agencji Mienia Wojskowego i spółek skarbu państwa:

 http://monsieurb.neon24.pl/post/95692,wyborcza-na-rencie

TVN także traci fanów. Spada oglądalność stacji, która wciąż nazywa siebie samą „programowo najlepsza”. Widać, że widzowie zmądrzeli szybciej niż spodziewali się tego wizjonerzy ITI. Wieczorne Fakty TVN straciły 800 tys widzów, którzy prawdopodobnie mają dość ponurych i skwaszonych min Durczoka i kolegów oraz nachalnej propagandy, jak w czasach PRL.

Pozostaje rynek emerytów, którzy słabiej słyszą i widzą i którym można opchnąć byle co. Wszystko wskazuje na to, że TVN będzie próbować metody na „wnuczka”.

Zatrudniono właśnie nowego menedżera do reaktywacji Mango TV (kanału sprzedającego telewizyjnie rzeczy nikomu nie potrzebne). Złapano go aż na Słowacji, bo wiadomo, że w Polsce żadnych talentów nie ma. Nowy główny sprzedawca Mango TV kształcił się w latach 90-tych we Frankfurcie nad Odrą, więc chyba przyniesie z sobą cenne doświadczenia mrówek, które handlowały na terenach przygranicznych i tak oto w TVN będziemy mieli Europę pełną gębą:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lars-buschbom-w-grupie-tvn-zostal-prezesem-mango-media 

Talent menedżerski z Frankfurtu nad Odrą zajmował się wcześniej sprzedażą pasów od bólu pleców (zdjęcie powyżej) i innych podobnych produktów.

Czy reklamy aparatów słuchowych, protez i klejów do sztucznych szczęk zaleją wizję TVN? Gorzej będzie z tzw. „product placement”, czy chcemy oglądać Kamila Durczoka z kłapiącą sztuczną szczęką?


Dziadek Walter - od tajniaka do wapniaka

gierka21_1300992609.jpg

TVN - telewizja trzeciej generacji czy raczej trzeciego wieku?



Data:
Kategoria: Gospodarka
Tagi: #iti #tvn

StanislasBalcerac

Goodbye ITI - https://www.mpolska24.pl/blog/goodbye-iti

Z Panamy przez PRL do III RP, czyli o wpływie Wizjonerskiej Strategii Inwestowania (WSI) na Polskę -- czytaj cała prawdę całodobowo -- takze na Facebook / Goodbye ITI -- i myśl samodzielnie, bez TVN24

Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.