“Newsweek Polska” jest dziwnym stworem. Oryginalny “Newsweek” już padł, pozostała tylko okrojona wersja internetowa na serwisie “The Daily Beast”. “Newsweek Polska” jest wydawany przez właściciela tabloidów, niemiecką spółkę Axel Springer AG i ma tyle wspólnego z oryginałem co disco polo z muzyką symfoniczną.
Z okładek pisma redaktora Lisa świecą coraz częściej gołe tyłki ponieważ jest to pewniak, że ludzie samodzielnie myślący z dużych miast i wsi kupią egzemplarz do rozmyślań filozoficznych nad życiem.
“Newsweek Polska” gości już na swoich łamach Marcina Mellera, myśliciela,specjalistę od polskiego smrodu i byłego naczelnego “Playboy Polska”. Spodziewamy się, że do redakcji “Newsweek Polska” dołączą wkrótce także playmates z “Playboya”. Przyjemniej byłyby je oglądać, zamiast gęby Mellera.
Zawartość “Newsweeka Polska” pozostaje przewidywalna: plucie na PiS, całowanie po rekach oligarchii i tzw. dziennikarstwo opiniotwórcze. Pełne przejęcie redakcyjne „Newsweek Polska” przez “Playboy Polska” jest już chyba tylko kwestią czasu. Parafrazując Karolinę Korwin-Piotrowską można powiedzieć, że byłoby szokiem gdyby ktoś w piśmie o goliźnie szpanował walorami umysłu:
ww.wprost.pl/ar/405928/Bomba-tygodnia-Tylek-zedre-a-gwiazda-zostane/
A o to przecież chodzi w III RP. Ma być fajnie i różowo.
Dziennikarstwo opiniotwórcze dla młodych i wykształconych
Patrycja Wojnarowska czeka na ofertę pracy z "Newsweek Polska"