Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Internetowa kampania Jarosława Kaczyńskiego

W Internecie przed I turą wyborczą przeprowadzona została kampania reklamowa Jarosława Kaczyńskiego. Złożył się na nią m.in. mailing do 2,5 mln kont pocztowych, kampania typu „display” oraz reklama w wynikach wyszukiwania (linki sponsorowane).

W Internecie przed I turą wyborczą przeprowadzona została kampania reklamowa Jarosława Kaczyńskiego. Złożył się na nią m.in. mailing do 2,5 mln kont pocztowych, kampania typu „display” oraz reklama w wynikach wyszukiwania (linki sponsorowane).


Komitet wyborczy Jarosława Kaczyńskiego dużą wagę przywiązał do aktywności w Internecie. Powstały trzy serwisy internetowe (http://jaroslawkaczynski.info, http://polskajestnajwazniejsza.org, http://kwjaroslawakaczynskiego.pl), a sama strona internetowa Kandydata zyskała trzy różne odsłony (1, 2, 3).

Aktywność serwisu internetowego Kandydata wzmocniona została stworzeniem i bieżącą aktualizacją profili w czterech najpopularniejszych portalach społecznościowych (Nasza-Klasa, Facebook, YouTube, Twitter). Każdy z profili przez miesiąc istnienia zyskał znaczną liczbę znajomych/fanów/widzów.

Kaczyński

W trakcie trwania pierwszej tury wyborów prezydenckich w serwisie internetowym Kandydata zamieszczono 220 newsów, ok. 600 zdjęć, a w serwisie YouTube – 132 filmy. Wpisane zostały listy 100 społecznych komitetów poparcia Jarosława Kaczyńskiego. Ponad 43500 Internautów zgłosiło swoje poparcie dla Kandydata. Subskrybenci otrzymali 20 newsletterów.

Na potrzeby kampanii powstało 14 numerów gazety internetowej pt. „Polska jest najważniejsza”.

Serwis internetowy http://polskajestnajwazniejsza.org powstał z myślą o Polakach, którzy chcą zabrać głos w kampanii wyborczej. Dzwoniąc do teleserwisu, występując w krótkich filmach, wysyłając SMS-y, e-maile lub listy opowiadają o Polsce. Tej, w której żyją i tej wymarzonej. Wybrane materiały zamieszczane są w serwisie.

Kaczyński

W Internecie przeprowadzona została kampania reklamowa. Złożył się na nią m.in. mailing do 2,5 mln kont pocztowych, kampania typu „display& rdquo; oraz reklama w wynikach wyszukiwania (linki sponsorowane).

Nic dodać nie można tylko należy pogratulować sztabowi wyborczemu Jarosława Kaczyńskiego pomysłowości oraz wiary w potęgę internetu. Okazuje się bowiem, że dzięki temu nowemu medium można zmobilizować do działania nie tylko młodych obywateli. Oby tak dalej i do dzieła rodacy, a II tura będzie nasza!!!

Wajcha

Źródło; Strona internetowa kandydata na prezydenta Jarosława Kaczyńskiego.

Data:
Kategoria: Polska

Fiatowiec

Zawsze na straży prawa. Opinie i wywiady z ciekawymi ludźmi. - https://www.mpolska24.pl/blog/zawsze-na-strazy-prawa-opinie-i-wywiady-z-ciekawymi-ludzmi

Fiatowiec: bloger, dziennikarz obywatelski, publicysta współpracujący z "Warszawską Gazetą". Jestem długoletnim pracownikiem FIATA.Pomagam ludziom pracy oraz prowadzę projekty obywatelskie.

Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.