Na stronach AutoInfo.pl dostępne są informacje dotyczące premier nowych samochodów, a także tuningu, gadżetów oraz targów motoryzacyjnych i sportów motorowych. Jednocześnie ze startem serwisu AutoInfo.pl przestała istnieć witryna roadlook.pl, którą Axel Springer Polska przejął w sierpniu 2009 roku od czeskiej spółki Anima Publishers. Cała dotychczasowa zawartość tej strony zasili nowy serwis.
Zmiana marki spowodowana jest przyjęciem przez wydawcę nowej formuły, w jakiej funkcjonować ma witryna w ramach grupy serwisów motoryzacyjnych Axel Springer Polska. Ideą towarzyszącą powołaniu AutoInfo.pl było stworzenie w sieci miejsca z najnowszymi informacjami ze świata samochodów, dostarczanymi tak szybko, jak tylko jest to możliwe. Powołaniu nowego serwisu towarzyszy reorganizacja struktury redakcyjnej witryn motoryzacyjnych, a także zmiana liczby i rodzajów placementów reklamowych.
Rebranding AutoInfo.pl jest pierwszym z szeregu zaplanowanych na ten rok wydarzeń, mających na celu umocnienie pozycji grupy w segmencie serwisów motoryzacyjnych.
Zamieścił Wajcha
Źródło: Komunikat Prasowy Axel Springer Polska.