Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Blog Roku 2009 - wygrajmy konkurs razem

Niedawno mieliśmy okazję świętować piękną, bo 1-szą rocznicę działania naszego portalu Redakcja.pl Zarówno przy tej okazji, jak również po ogłoszeniu wyników konkursu na Blogera Roku Redakcji.pl padały słowa podziękowań, gratulacji i życzeń dalszego, pomyślnego rozwoju naszej witryny internetowej. Pojawiły się też określenia Redakcji.pl jako miejsca szczególnie przyjaznego nie tylko pasji publicystycznej, ale też wzajemnej, kulturalnej wymianie własnych opinii i poglądów. Można zatem stwierdzić, że jeśli chodzi o przyszłość Redakcji.pl wszystko zmierza w dobrym kierunku.

Niedawno mieliśmy okazję świętować piękną, bo 1-szą rocznicę działania naszego portalu Redakcja.pl Zarówno przy tej okazji, jak również po ogłoszeniu wyników konkursu na Blogera Roku Redakcji.pl padały słowa podziękowań, gratulacji i życzeń dalszego, pomyślnego rozwoju naszej witryny internetowej. Pojawiły się też określenia Redakcji.pl jako miejsca szczególnie przyjaznego nie tylko pasji publicystycznej, ale też wzajemnej, kulturalnej wymianie własnych opinii i poglądów. Można zatem stwierdzić, że jeśli chodzi o przyszłość Redakcji.pl wszystko zmierza w dobrym kierunku.

…i z pewnością tak jest faktycznie. Wiele w tym wysiłku kierownictwa naszego portalu i osób trudniących się jego obsługą techniczną. Aby jednak tendencję tą utrzymać potrzebny jest wspólny wysiłek wszystkich użytkowników. I chodzi tu nie tylko o jak największą liczbę publikowanych wpisów, o używanie w nich stosownego języka wypowiedzi czy aktywne udzielanie się na forum. Te wszystkie czynniki są potrzebne, ale oprócz tego jest jeszcze jeden niezwykle ważny element, który w znacznym stopniu determinuje rozwój naszego portalu, ale też każdej witryny chcącej nieustannie poszerzać zakres swego działania – innymi słowy stale zwiększać liczbę użytkowników. Tym istotnym czynnikiem jest reklama.

Chyba wielu spośród nas zaczęło publikować na Redakcji.pl po zauważeniu reklamy portalu na łamach „Dziennika Gazety Prawnej”. To pokazuje, jak skuteczna reklama ma dużą siłę oddziaływania. A dobra reklama wpływa nie tylko na rozpoznawalność jakiejś marki, ale buduje również jej prestiż. Zarówno pozycję jak i prestiż Redakcji.pl możemy wypracować wspólnymi siłami, niekoniecznie za pomocą dużych nakładów na reklamy prasowe.

Niezwykle cennym narzędziem propagowania Redakcji.pl w sieci oraz znakomitą możliwością budowania wspomnianego prestiżu naszego portalu jest ogłoszony niedawno przez Onet.pl ogólnopolski konkurs na najlepsze polskie Blogi Roku 2009. Biorą w nim udział blogerzy z całej Polski, publikujący swe wpisy na różnych portalach, w tym na… Redakcji.pl ! Obecność w tak dużej liczbie uczestników konkursu jak również możliwość bycia ocenianym w dalszych etapach przez znanych dziennikarzy to nie tylko zaszczyt dla samych blogerów. To także właśnie niepowtarzalna okazja zareklamowania szerszej publiczności istnienia takiego miejsca w sieci jak Redakcja.pl . Aby jednak ta okazja została należycie wykorzystana, to znaczy żeby blogerzy Redakcji.pl awansowali do kolejnego, III etapu konkursu potrzebna jest koleżeńska solidarność i pomoc w postaci głosów sms’owych. Użytkownicy innych portali blogowych już pokazali ile znaczy solidarna postawa w tego typu konkursach. Pokażmy, że my nie jesteśmy w tym gorsi, a wręcz przeciwnie. Pokażmy, że życzenia, które składaliśmy sobie przy okazji 1 rocznicy działania portalu, przy okazji Świąt Bożego Narodzenia czy Nowego Roku to nie puste słowa, ale słowa mające swoją realną wartość i siłę. Głosując na swoje koleżanki i swoich kolegów z Redakcji.pl biorących udział w konkursie na Blog Roku 2009 wspierasz nie tylko ich samych, ale też pomagasz kierownictwu portalu w jego rozwijaniu oraz w budowaniu pozycji i prestiżu Redakcji.pl w Internecie.

W konkursie na Blog Roku 2009 udział biorą tacy użytkownicy portalu Redakcja.pl , jak:

- misiucha - aby zagłosować trzeba wysłać sms bez spacji treść: A01200 na numer 7144

misiucha startuje w kategorii: "Ja i moje życie".

- Łukasz Piotrowski - aby zagłosować trzeba wysłać sms bez spacji treść: I00227 na numer 7144
Łukasz Piotrowski startuje w kategorii: "Polityka”.

- Arsiu - aby zagłosować trzeba wysłać sms bez spacji treść: I00160 na numer 7144

Arsiu startuje w kategorii : "Absurdalne i offowe".

- Fiatowiec - aby zagłosować trzeba wysłać sms bez spacji treść: B00200 na numer 7144
Fiatowiec startuje w kategorii: "Profesjonalne".


Ważne: tylko pierwsze znaki w treści sms’a to litery!! Reszta to cyfry. To tak w kwestii pełnej jasności, żeby wpisać właściwą treść – to znaczy żeby nie wpisać np. litery „O” zamiast liczby „0”.

Oddzjcie swój Głos! Pomóżcie wygarć nam i zarekalmować portal Redakcja.pl w przestrzeni ogólnopolskiej.

Każdy głos jest na wagę złota!!!

sms

Data:
Kategoria: Polska

Fiatowiec

Zawsze na straży prawa. Opinie i wywiady z ciekawymi ludźmi. - https://www.mpolska24.pl/blog/zawsze-na-strazy-prawa-opinie-i-wywiady-z-ciekawymi-ludzmi

Fiatowiec: bloger, dziennikarz obywatelski, publicysta współpracujący z "Warszawską Gazetą". Jestem długoletnim pracownikiem FIATA.Pomagam ludziom pracy oraz prowadzę projekty obywatelskie.

Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.