…i z pewnością tak jest faktycznie. Wiele w tym wysiłku kierownictwa naszego portalu i osób trudniących się jego obsługą techniczną. Aby jednak tendencję tą utrzymać potrzebny jest wspólny wysiłek wszystkich użytkowników. I chodzi tu nie tylko o jak największą liczbę publikowanych wpisów, o używanie w nich stosownego języka wypowiedzi czy aktywne udzielanie się na forum. Te wszystkie czynniki są potrzebne, ale oprócz tego jest jeszcze jeden niezwykle ważny element, który w znacznym stopniu determinuje rozwój naszego portalu, ale też każdej witryny chcącej nieustannie poszerzać zakres swego działania – innymi słowy stale zwiększać liczbę użytkowników. Tym istotnym czynnikiem jest reklama.
Chyba wielu spośród nas zaczęło publikować na Redakcji.pl po zauważeniu reklamy portalu na łamach „Dziennika Gazety Prawnej”. To pokazuje, jak skuteczna reklama ma dużą siłę oddziaływania. A dobra reklama wpływa nie tylko na rozpoznawalność jakiejś marki, ale buduje również jej prestiż. Zarówno pozycję jak i prestiż Redakcji.pl możemy wypracować wspólnymi siłami, niekoniecznie za pomocą dużych nakładów na reklamy prasowe.
Niezwykle cennym narzędziem propagowania Redakcji.pl w sieci oraz znakomitą możliwością budowania wspomnianego prestiżu naszego portalu jest ogłoszony niedawno przez Onet.pl ogólnopolski konkurs na najlepsze polskie Blogi Roku 2009. Biorą w nim udział blogerzy z całej Polski, publikujący swe wpisy na różnych portalach, w tym na… Redakcji.pl ! Obecność w tak dużej liczbie uczestników konkursu jak również możliwość bycia ocenianym w dalszych etapach przez znanych dziennikarzy to nie tylko zaszczyt dla samych blogerów. To także właśnie niepowtarzalna okazja zareklamowania szerszej publiczności istnienia takiego miejsca w sieci jak Redakcja.pl . Aby jednak ta okazja została należycie wykorzystana, to znaczy żeby blogerzy Redakcji.pl awansowali do kolejnego, III etapu konkursu potrzebna jest koleżeńska solidarność i pomoc w postaci głosów sms’owych. Użytkownicy innych portali blogowych już pokazali ile znaczy solidarna postawa w tego typu konkursach. Pokażmy, że my nie jesteśmy w tym gorsi, a wręcz przeciwnie. Pokażmy, że życzenia, które składaliśmy sobie przy okazji 1 rocznicy działania portalu, przy okazji Świąt Bożego Narodzenia czy Nowego Roku to nie puste słowa, ale słowa mające swoją realną wartość i siłę. Głosując na swoje koleżanki i swoich kolegów z Redakcji.pl biorących udział w konkursie na Blog Roku 2009 wspierasz nie tylko ich samych, ale też pomagasz kierownictwu portalu w jego rozwijaniu oraz w
budowaniu pozycji i prestiżu Redakcji.pl w Internecie.
W konkursie na Blog Roku 2009 udział biorą tacy użytkownicy portalu Redakcja.pl , jak:
- misiucha - aby zagłosować trzeba wysłać sms bez spacji treść: A01200 na numer 7144
misiucha startuje w kategorii: "Ja i moje życie".
- Łukasz Piotrowski - aby zagłosować trzeba wysłać sms bez spacji treść: I00227 na numer 7144
Łukasz Piotrowski startuje w kategorii: "Polityka”.
- Arsiu - aby zagłosować trzeba wysłać sms bez spacji treść: I00160 na numer 7144
Arsiu startuje w kategorii : "Absurdalne i offowe".
- Fiatowiec - aby zagłosować trzeba wysłać sms bez spacji treść: B00200 na numer 7144
Fiatowiec startuje w kategorii: "Profesjonalne".
Ważne: tylko pierwsze znaki w treści sms’a to litery!! Reszta to cyfry. To tak w kwestii pełnej jasności, żeby wpisać właściwą treść – to znaczy żeby nie wpisać np. litery „O” zamiast liczby „0”.
Oddzjcie swój Głos! Pomóżcie wygarć nam i zarekalmować portal Redakcja.pl w przestrzeni ogólnopolskiej.
Każdy głos jest na wagę złota!!!