Wczoraj ten blog ostrzegał firmy przed niebezpieczeństwami związanymi ze spamem SMS-owym i tym, jak niemożność prowadzenia dobrze przeczytanych wiadomości może wpaść marketerów w tę samą pułapkę, co osoby próbujące oszukać odbiorców. Jeśli wiadomość SMS nie jest starannie spreparowana, konsumenci mogą pomylić ją ze spamem lub złośliwą zawartością, zwłaszcza jeśli są ofiarami w przeszłości.
PCMag wymienia szereg rzeczy, na które konsumenci powinni zwracać uwagę, starając się uniknąć oszustw SMS-owych. Chociaż ta lista jest korzystna dla odbiorców, może również pomóc osobom wysyłającym wiadomości SMS, jeśli ich oferty są zaprojektowane w sposób, który nie pasuje do tych zdradliwych wiadomości tekstowych Darmowa Bramka SMS.
Fahmida Rashid, autorka artykułu, mówi czytelnikom, aby uważali na wszelkie wiadomości, które są niechciane, zawierają dziwaczne treści lub stwarzają ryzyko oskarżeń osób trzecich.
„Przypomnij członkom rodziny, zwłaszcza dzieciom, że odpowiadanie na wiadomości tekstowe może wiązać się z opłatami, które mogą być trudne do odwrócenia” - pisze Rashid. „Odpowiadanie na e-maile lub reklamy telewizyjne oferujące usługi takie jak żarty dnia, horoskopy, porady miłosne i dzwonki - wszystko to wiąże się z dodatkowymi opłatami”.
Ostrzeżenia te nie powinny dotyczyć tych, którzy wdrażają odpowiednie procedury marketingowe za pomocą wiadomości tekstowych , ponieważ powinno to zapewnić, że firmy będą unikać wszelkich działań, które mogłyby zostać uznane za złośliwe lub „spamerskie”. Jednak firmy muszą uwzględniać najlepsze praktyki w każdym elemencie kampanii marketingowej SMS - począwszy od pozyskania numerów konsumentów, a skończywszy na mocnym wezwaniu do działania w każdej wiadomości.
Firmy, które chcą mieć pewność, że ich wiadomości tekstowe będą dobrze odbierane, powinny skontaktować się z dostawcą usług SMS