Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Papier z nadrukiem - co warto wiedzieć przed zamówieniem

Prowadzisz stacjonarną lub internetową sprzedaż produktów? A może dopiero co otworzyłeś swoją działalność? Niezależnie od tego, na jakim etapie jest Twój biznes, pamiętaj, że liczą się detale – nawet samo opakowanie. Pomysłem na pełne wykorzystanie jego potencjału jest papier z nadrukiem. Co warto wiedzieć przed zamówieniem? Zapraszamy do lektury!

Papier z nadrukiem - co warto wiedzieć przed zamówieniem
źródło: własne

Papier z nadrukiem – zalety

Jak sprawić, by moment otwierania wyczekiwanej przesyłki był jeszcze bardziej ekscytujący dla klienta? Jednym ze sprawdzonych i skutecznych sposobów jest zapakowanie jej w efektowny papier z nadrukiem. Pięknie opakowanie nie tylko zabezpiecza towar, ale przede wszystkim cieszy oczy i dostarcza jeszcze więcej przyjemności z unboxingu paczki.

Oryginalny papier z nadrukiem, np. logo firmy, unikatowym symbolem czy charakterystycznym wzorem zwraca uwagę, pozwala się wyróżnić, a ponadto skutecznie promuje firmę – wzmacnia jej przekaz i zakotwicza ją w świadomości konsumenta. Piękne opakowanie podnosi również wartość samego produktu w oczach kupującego. Pozytywne wrażenia mimowolnie przenoszone są z kolei na samą markę - kojarzy się ona z wysoką jakością, profesjonalizmem, dbałością o detale i pewnością satysfakcji z zakupu.

Papier z nadrukiem – co warto wiedzieć przed zamówieniem?

Papier z nadrukiem sprawdzi się nie tylko do efektownego zapakowania zamówienia, ale też do wyścielenia pudełka prezentowego lub jako atrakcyjne wypełnienie paczki. Z rozwiązania mogą skorzystać właściciele biznesów z przeróżnych branż – sklepy odzieżowe, obuwnicze, ogólnospożywcze, zoologiczne, cukiernie, kwiaciarnie, lokale gastronomiczne, winiarnie i wiele, wiele innych.

Co warto wiedzieć przed zamówieniem papieru z nadrukiem? Wybierając tego typu opakowanie, warto zwrócić uwagę na kilka kwestii. Przede wszystkim należy pamiętać, by rodzaj papier był dostosowany zarówno do opakowywanego produktu jak i przeznaczenia. Przykładowo, do wyrobów z metali szlachetnych dobrze wybierać papier bezkwasowy o właściwościach przeciwutleniających, z kolei do żywności papier z atestem do kontaktu z żywnością i powłoką silikonową, ekologiczną i bezpieczną dla zdrowia. Inny papier posłuży do zabezpieczenia przesyłki w transporcie, inny do wyścielenia jej od wewnątrz lub wypełnienia kartonu. Duże znaczenie będzie miała tu gramatura – im wyższa, tym grubszy, sztywniejszy i solidniejszy będzie papier.

Zamówienie papieru z nadrukiem – o czym jeszcze pamiętać?

Papier z nadrukiem można zamówić zarówno w formie już dociętego na wymiar arkuszu lub w rolce – najczęściej w kilku różnych kolorach. Papier w rolce oferowany jest w już gotowych szerokościach. Pozwala na samodzielnie przycięcie materiału i dopasowanie go pod konkretne zamówienie. Papier w arkuszach to duża wygoda – należy jednak pamiętać, że im większy rozmiar, tym mniejsza liczba arkuszy w jednym kilogramie.

W biznesie liczą się detale. Papier z nadrukiem to sposób na wyróżnienie się z tłumu: zbudowanie jeszcze bardziej emocjonującego unboxing experience i podkreślenie jakości produktu – a tym samym całej marki.

Data:
Tagi: #

mariusz7

O skutecznym marketingu - https://www.mpolska24.pl/blog/o-skutecznym-marketingu

Posiadasz stronę internetową i chcesz ją skutecznie wypromować w sieci? Dowiedz się jakie działania marketingowe przynoszą realne korzyści.

Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.