Facebookowi powiedzieli "NIE"
Znana aplikacja nie dała się kupić Facebookowi, a jej popularność wciąż rośnie. Lider mediów społecznościowych może czuć się zagrożony.
Mark Zuckenberg chciał wykupić aplikację Snapchat, która proponuje usługi podobne do Facebooka. Opiewająca na 3 miliardy dolarów oferta została jednak odrzucona. Facebook zaczął więc wdrażać podobne rozwiązania w swoich usługach. Okazało sie jednak, że skopiowanie pomysłów konkurencji nie gwarantuje sukcesu.
Snapchat osiąga coraz lepsze rezultaty, a prognozy na 2018 rok są dla niego optymistyczne. W grupie osób do 25-go roku życia Facebook straci około 2 miliony użytkowników, a Snapchat zyska 1,9 miliona użytkowników. Jak na razie jednak niewiele to zmieni. W ubiegłym roku Facebook zanotował blisko 170 milionów użytkowników, a Snapchat „tylko” 86 milionów.
źródło: innpoland.pl