Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

#SekretyKuzniara

Jarosław Kuźniar odpowiada swoim hejterom, którzy ukuli hasło #sekretykuzniara trzeba przyznać, że odpowiedź - czapki z głów.

#SekretyKuzniara
Strona internetowa
źródło: Internet - screen
Zapewne pamiętają Państwo niefortunne stwierdzenie na Twitterze prezentera TVN Jarosława Kuźniara o tym jak po podróży po Stanach Zjednoczonych oddał kupione wcześniej produkty do sieci Wal-Mart.

Hejterzy nie omieszkali nie skorzystać z tego niefortunnego określenia i odpalili prawdziwy huragan memów i tekstów jakie krążą do tej pory po sieci, choćby takie:
074060cb5967c6be64d9dc0f261cf98a.jpg

Jednak wpadkę dziennikarz postanowił przekuć na sukces, i ... naszym zdaniem może mu się to udać.
Postanowił uruchomić serwis internetowy gdzie chce by ludzie dzielili się pomysłami na to jak usprawnić sobie podróżowanie, jak sobie radzić z przeciwnościami losu w podróży.



Najlepsze pomysły będą wybierać i oceniać internauci. Nie wiemy jak Państwu ale nam się to podoba. Świetny pomysł na przekucie porażki w sukces. Czy się uda zobaczymy to zależy od Internautów, ale pomysł PR-owy naprawdę ... czapki z głów. 
Jarosław Kuźniar z przesłaniem na temat swojej strony www.sekretykuzniara.com opowiada jakie to ma być miejsce w sieci:

Data:
Tagi: #Kuźniar
Komentarze 1 skomentuj »

Słowo 'hejter' zrobiło niesamowitą karierę. Właściwie 'hejter' stał się 'faszystą' XXI wieku. Każdego z kim się nie zgadzasz, bądź w dyskusji nie dajesz rady, możesz nazwać hejterem. Odracasz się plecami i idziesz like a boss. A jeśli już mówimy o samym Kuźniarze, to wyrobił sobie tak negatywny wizerunek u tak wielu osób, że nie wróżę mu sukcesów na jego portalu. Za dużo czasu straci na banowanie faszy...yyy, hejterów.

Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.