Gość Niedzielny
Zachęta do życia w zakonie.
Tygodnik o największej sprzedaży. Jak przystało na tygodnik o profilu katolickim na okładce w tym tygodniu "zachęta" do życia w zakonie. Trzeba przyznać, że dość oryginalna. Niezależnie od wszystkiego osoby wierzące w większości lubią Zakon Dominikanów i sprzedaż tego tygodnika chyba nie zależy od wyglądu okładki, więc nie musi nią epatować, tak jak inne tygodniki w tym tygodniu.
Newsweek Polska
Polityczne zmartwychwstanie Janusza Palikota?
Tematem przewodnim tygodnika Tomasza Lisa jest próba odbicia się od politycznego dna lidera Twojego Ruchu. Czy Janusz Palikot ma szanse odwrócić złą passę w sondażach i osiągnąć zadowalający wynik w wyborach prezydenckich? Sam zainteresowany przekonuje, że cel ten jest w jego zasięgu. Jak będzie w rzeczywistości pokażą najbliższe tygodnie. Sama postać Janusza Palikota już nie budzi emocji, ani to co sam o sobie myśli. Czy okładka będzie miała wpływ na wyniki sprzedaży?
wSieci
Intymne życie Anny Grodzkiej.
Tygodnik braci Karnowskich sprawdza jak wygląda życie kandydatki „Zielonych” na prezydenta RP Anny Grodzkiej. Czy transseksualna posłanka na co dzień mieszka z heteroseksualną partnerką, wiodąc życie przeciętnego mężczyzny? Okładka wzbudziła ogromne emocje i komentarz. Przy braku mocnych dowodów wygląda to na chwytanie się brzytwy, no i grafik naprawdę mógł się bardziej postarać.
Do Rzeczy
Zapomniany bohater.
Tygodnik Pawła Lisickiego przypomina postać rotmistrza Pileckiego. Czy tragiczna historia zapomnianego rotmistrza, którego w okresie PRL próbowano wymazać z zbiorowej pamięci ciąży rządzącemu establishmentowi? Temat chyba mocno ograny, choć na nowo rozdmuchany przy okazji skandalu z niezaproszeniem rodziny rotmistrza Pileckiego na obchody w Auschwitz. Bez emocji.
Wprost
Seksualne intrygi w mediach.
Dziennikarka opowiada o próbie wykorzystania jej przez swojego przełożonego. Czy przemoc seksualna w branży medialnej jest tematem tabu? Seks się zawsze dobrze sprzedaje, ale bez nazwisk i nazw redakcji to wygląda na poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży na siłę. Czy pomoże? Zobaczymy.