Kraj którego były prezydent ma czasami trudności z utrzymaniem się na nogach jest krajem rozwojowym dla producentów alkoholu. Na warszawskich salonach nie ma większej towarzyskiej imprezy bez odpowiedniego alkoholowego sponsoringu, gdzie rozdawany za darmo alkohol jest reklamowany nachalnie i bez żadnych oporów. Opisywaliśmy już wcześniej dobrze zakrapiane imprezy celebrytów z ITI:
monsieurb.neon24.pl/post/47702,chlanie-na-ekranie
Chlanie jest też doceniane przez władzę, trzy lata temu koneser dobrych francuskich win na rachunek podatników, ówczesny minister spraw zagranicznych Radek Sikorski, odznaczył swoim medalem "Bene Merito" prezesa Stowarzyszenia Polska Wódka za "działania wzmacniające pozycję Polski na antenie międzynarodowej":
monsieurb.neon24.pl/post/51547,sikorski-mowi-wodka
Do tej pory pijani kierowcy rozwalali się raczej na gminnych drogach po kilku piwach, co nie było specjalnym lansem. Dopiero zeszłoroczny efektowny wjazd wypasionego Mercedesa prowadzonego przez pijaną Izabellę C. do przejścia podziemnego w centrum Warszawy pokazał potencjał rynkowy dla mocnych trunków.
Obserwujemy więc pierwsze akcje marketingowe, które mają połączyć lepiej potencjał rynkowy butelki drogiego trunku i wypasionego samochodu dobrej marki. Jeden z warszawskich dealerów samochodowych zorganizował kilka dni temu prezentację nowego VW Passata w akompaniamencie prezentacji wódki J.A Baczyński, wódki dla ludzi młodych i wykształconych z dużych miast i wsi (zdjęcia).
Potencjał rynkowy takich akcji jest nieograniczony. Snują się przed nami wizje butelki wódki gratis do każdego pełnego baku na wybranych stacjach benzynowych czy też 100 litrów darmowego spirytusu przy zakupie nowego samochodu.
Nic dziwnego, że wszyscy zazdroszczą nam naszej prężnej gospodarki rynkowej, jakiej świat jeszcze nie widział od czasów Jagiellonów.
Wódka, kobiety i śpiew czyli J.A.Baczewski życzy wam szerokiej drogi !
Skok cywilizacyjny III RP – najpierw butelka wódki a potem samochód