Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Lis robi łaskę Radkowi

"Newsweek Polska" jest wydawany przez tego samego wydawcę co "Fakt" (przez niemiecki koncern Axel Springer). Rozumiemy, że tygodnik Lisa jest "Faktem" dla lemingów z dużych miast i wsi. To wyjaśnia galerię frustratów którzy paradują na okładkach.

Lis robi łaskę Radkowi
Niemcy są ekspertami nie tylko w przemyśle samochodowym ale i w mediach, gdzie stosują podobne zasady produkcji jak w fabrykach samochodów. Tak jak różne marki Skoda, VW i Seat maja wspólne platformy podwozia, silniki i części tak samo różne publikacje niemieckich koncernów medialnych mają wspólne platformy edytorsko-marketingowe.

Niemiecki koncern Axel Springer wydaje w Polsce "Fakt" i "Newsweek Polska", oba fajne i kolorowe. Te publikacje celują w publikę mało wyrafinowaną, "Fakt" w tą małomiasteczkową i starszą, "Newsweek Polska" w ta wielkomiejską i młodszą. Tematy są obrabiane wspólnie ale pod różnymi kątami i w różnych segmentach konsumpcyjnych: "Fakt" na przykład fotografuje Sikorskiego wysyłającego po pizzę za 30 PLN funkcjonariuszy BOR opłacanych przez podatników a "Newsweek Polska" serwuje wielkomiejskim lemingom wywody Sikorskiego na temat podsłuchów przy drogim francuskim winie Pomerol za 1000 PLN, także na koszt podatników.

W tym tygodniu Sikorski króluje na okładce "Newsweeka" Lisa, tak jak wcześniej inni frustraci medialnie wystrugani przez system III RP, tacy jak np. Sławku Nowaku, Marcin Meller czy Monika Olejnik. Zgodnie z linią marketingową, frustraci są wściekli a ich zdjęcia wyglądają jak zdjęcia z archiwów policyjnych.

Biadolenie frustratów w "Newsweeku" odpowiada biadoleniu bohaterów "Faktu", tylko na innym poziomie konsumpcyjnym. To czysty marketing segmentowany.

Oczywiście frustraci są niewinni i są ofiarami ataków nienawiści: na Mellera napadli antysemici, na Olejnik autorzy "Resortowych dzieci", a na Nowaka i Sikorskiego dziennikarze "Wprost":

http://www.goodbye-iti.mpolska24.pl/5673/brunatny-bojowkarz
http://www.goodbye-iti.mpolska24.pl/5703/wscieklizna

Wszystko jest jasne, nawet nie trzeba wydawać 4,5 PLN na kupno "Newsweeka", wystarczy tylko popatrzeć za darmo na okładkę, na zdjęcie i na tytuł. Na tym polega właśnie fajny przekaz tabloidalny naszych nowych wspaniałych czasów.

 

Okładki "Newsweeka" Lisa czyli "ch.., d.. i kamieni kupa"

0cf029cac115409b88c0b775b1af603f,14,0.jp

bde27e663cb60cf50041d0d9e36a7015,14,0.jp

35b78b4b56f07bf4938d01fdfa293d59,640,0,0

 

Data:
Tagi: #sikorski #lis #newsweek

StanislasBalcerac

Goodbye ITI - https://www.mpolska24.pl/blog/goodbye-iti

Z Panamy przez PRL do III RP, czyli o wpływie Wizjonerskiej Strategii Inwestowania (WSI) na Polskę -- czytaj cała prawdę całodobowo -- takze na Facebook / Goodbye ITI -- i myśl samodzielnie, bez TVN24

Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.