Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Lowe Agore

Warszawska agencja Lowe GGK wygrała przetarg na strategię i kreację kampanii reklamowej Gazety Wyborczej, w internecie i na mieście. Tak się szczęśliwie składa, że dyrektorem agencji jest były pracownik Wyborczej. Czy będzie nowa akcja w stylu Love Krowe?

Lowe Agore

Któż by przypuszczał, że Gazeta Wyborcza potrzebuje reklamy? Chodzi chyba raczej o tzw. „ocieplenie wizerunku” tego dogmatycznego organu wściekłej prawdy. Tylko jak przerobić Wyborczą na fajną gazetę? Do tego potrzebni są naprawdę wybitni eksperci:

www.wirtualnemedia.pl/artykul/lowe-warsaw-bedzie-reklamowac-gazete-wyborcza

Skoro agencja Lowe zrealizowała niedawno kampanię przeciwko homofobii, to poradzi sobie także z agorafobią. Kreatywnej pracy reklamowej nie zaszkodzi też to, że dyrektorem kreatywnym agencji Lowe jest Marcin Nowak, były pracownik Wyborczej.

Jest całkiem możliwe, że Wyborcza zdecydowała się na wydanie kasy na reklamę patrząc na sukces październikowej kampanii Love Krowe. Uczestnicy konkursu mogli nadsyłać zdjęcia swoich ukochanych zwierzaków w różnych codziennych i niecodziennych sytuacjach. Autorzy kampanii Love Krowe słusznie przypomnieli nam, że (cytat) „nawet szczury maja w naszym życiu szczególne miejsce”. Prawda, kto z nas nie słyszał o wyścigu szczurów w korporacjach lemingów?

Agencja Lowe GGK ma duży dorobek. Czy "Wypusć małpę do lasu" będzie nowym sloganem Wyborczej w 2014 roku?

Czy czytelnicy Wyborczej będą proszeni o przesyłanie zdjęć swoich ulubionych świętych krów (lub szczurów)? Będzie fajnie i wesoło. Czekamy z niecierpliwością na początek kampanii, zapowiedziany na przyszły rok.
 

Love święte krowe

michnikPAN.jpg


Data:
Kategoria: Polska
Tagi: #agora

StanislasBalcerac

Goodbye ITI - https://www.mpolska24.pl/blog/goodbye-iti

Z Panamy przez PRL do III RP, czyli o wpływie Wizjonerskiej Strategii Inwestowania (WSI) na Polskę -- czytaj cała prawdę całodobowo -- takze na Facebook / Goodbye ITI -- i myśl samodzielnie, bez TVN24

Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.