Polski widz i konsument nie zasługuje na więcej niż ma, skoro potulnie akceptuje marną telewizję komercyjną z najdłuższymi nachalnymi reklamami w Europie i fatalną jakością programów. Skoro oglądalność TVN utrzymuje się, to widać że głupich jest wciąż dużo i nie warto dla nich niczego zmieniać. Wizjonerzy z ITI jadą więc po kosztach i wypuszczają na antenę szmirę, wiedząc że leming głupi wszystko kupi. Ważne jest to aby inkasować kasę z reklam, za które koniec końców płacą konsumenci.
Pisaliśmy już często o programach TVN:
monsieurb.neon24.pl/post/98406,skretynienie-w-tvn-ie
monsieurb.neon24.pl/post/97738,tvn-z-golym-tylkiem
Fachowcy z TVN przechodzą samych siebie w kopiowaniu formuł użytych wcześniej przez innych, poprzez licencje programowe lub przez interpretacje pomysłów innych w stylu „słoma w butach”. Najnowszy przykład to obciach pokazany w śniadaniowej TVN z rozebranymi dziewczątkami, które niezdarnie kopiują wideo Roberta Palmera „Addicted to Love” z 1985 roku.
Oto oryginał:
A oto kopia w śniadaniowej TVN:
Jesteśmy 30 lat w tyle za cywilizowaną Europą. Aż szkoda komentować to dalej...
Programowo najlepsza – dla półgłówków
Link do wersji TVN-u nie działa więc dodajemy. ;)
http://www.sadistic.pl/muzyka-w-dzien-dobry-tvn-vt236933.htm
Dziękuję. Wygląda na to, że ludzie z TVN biegają po sieci i sprzątają po wpadce -:)
28 jak już. Co wspólnego ma klip z tamtego okresu? Ja podobieństw nie widzę...
Dokładnie ten sam schemat wizualny. Tylko, że dziewczyny Palmera były ładniejsze i z lepszym makijażem. I mniej wulgarne.