Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Jak wybrać operatora telefonu komórkowego?

Każdy z nas już pewnie choć kilka razy wybierał nowego operatora swojej sieci komórkowej, choć są i tacy, którzy wierni są wciąż jednej firmie. Wybór operatora zawsze jest kwestią niełatwą- jeden operator lepszy jest z tej, a drugi z zupełnie innej strony. Czytamy, porównujemy, pytamy bliskich i znajomych o ich doświadczenia z daną siecią, a później dokonujemy słusznego wyboru lub ciągle się denerwujemy np. na zasięg i umową podpisaną na rok lub dwa lata.

Jak wybrać operatora telefonu komórkowego?
źródło: pexels.com

Telefon na kartę czy na abonament?

Obecne trendy wyglądają tak, iż ponad 60% Polaków ma telefony na kartę, a nieco około 30% zdecydowało się korzystać z telefonu na kartę. Mało kto ma w Polsce tzw. mix, czyli i abonament, i kartę, 2 w 1, ta propozycja raczej się w naszym kraju nie przyjęła, skorzystało w niej około 5% użytkowników sieci. Zawsze, gdy kończy nam się umowa, stajemy przed tym samym pytaniem i tym samym dylematem- co teraz wybrać? Abonament z telefonem, abonament bez telefonu, a może telefon na kartę?

Pierwszą z najważniejszych kwestii, jeśli decydujemy się na telefon na abonament, jest oczywiście umowa. Umowa z operatorem jest zazwyczaj podpisywana na 24 miesiące, a więc na 2 lata. To z jednej strony "uwiązanie się" do jednej marki, a z drugiej strony pewność i stabilizacja- mamy tym samym zagwarantowane, iż w czasie trwania umowy jej zasady nie zmienią się, oferta będzie stała. Zdecydowanie się na telefon na abonament daje nam także możliwość dobrania sobie nowego telefonu lub smartfonu i spłacenie jego wartości w comiesięcznych ratach- to czasem dużo wygodniejsze niż wydanie jednorazowo 600, 1000 czy 2000 złotych kupując telefon/ smartfon poza abonamentem, na własną rękę. 

Ci, którzy cenią sobie większą swobodę, decydują się na posiadanie telefonu na kartę. Wybierając tą opcję nie wiąże nas żadna umowa i możemy wręcz zgodnie z własnym "widzimisię", przechodzić swobodnie od operatora do operatora. Telefon na kartę wiąże się z potrzebą kupowania tejże, która to zawiera różne pakiety dostosowywane do potrzeb użytkownika- dotyczy to np. ilości Internetu, etc. Posiadamy dowolność zmiany tych pakietów w zależności od potrzeb w danej chwili- wystarczą zakupy w kiosku ruchu czy przy kasie w supermarkecie, można to też zrobić na stronie www operatora. Minusami takiego rozwiązania jakim jest telefon na kartę jest konieczność kupna telefonu lub smartfonu na własną rękę (wydatek minimum kilkuset złotych), a także konieczność pamiętania o robieniu doładowań. 

Chcesz dowiedzieć się, który operator komórkowy ma najlepszą ofertę dla Ciebie? Wejdź na http://movamobile.pl/ !

Porównanie operatorów- T- Mobile, Play i Orange

Od wielu lat to Orange jest niekwestionowanym liderem wśród operatorów w Polsce. Aż 30% Polaków deklaruje, iż Orange jest operatorem, którego wybrali. Na dalszych miejscach mamy Play- około 25%, Plusa- 22% oraz T- Mobile- 17%. 

Porównywać te sieci komórkowe to zadanie bardzo żmudne i na osobny, bardzo obszerny artykuł. Jeśli zależy nam na szybkim Internecie mobilnym, warto wybrać sieć T- Mobile, która oferowała prędkość pobierania danych równą 27,6 Mb/ s. Drugie miejsce zajmował w tej kategorii Orange, a dopiero kolejne Play. 

Decydując się na telefon na abonament w wysokości 50 złotych miesięcznie i z umową na 24 miesiące, najwięcej Internetu dostaniemy w Play, a najmniej w Orange. Rozmowy i smsy mamy w tym przypadku u każdego operatora za darmo. Aktywacja oferty w T- Mobile wyniesie nas 29 złotych, zaś w Play i Orange będzie to koszt 50 złotych.

Data:
Kategoria: Gospodarka
Tagi: #

mariusz7

O skutecznym marketingu - https://www.mpolska24.pl/blog/o-skutecznym-marketingu

Posiadasz stronę internetową i chcesz ją skutecznie wypromować w sieci? Dowiedz się jakie działania marketingowe przynoszą realne korzyści.

Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.