Lider światowych "Fake News", który właśnie w Charlottesville doświadcza efektów swego szczucia zrezygnował z usług swego wieloletniego dostawcy fałszywych statystyk.
Ciekaw jestem kiedy ten fakt zrozumieją i wyciągną wnioski nasze krajowe szczujnie i sondażownie.
CNN announced that after ten years, it parted ways this week with its longtime polling firm, ORC International, amid charges of fake news and faulty polls.
CNN ogłosił, że po dziesięciu latach rozstał się z firmą sondażową ORC International, pod zarzutem dostarczania fałszywych wiadomości i błędnych ankiet. Tak jakby nie wiedzieli czym karmili widzów. W ten sposób sędzia za swoje winy, wykonał wyrok na kacie, który mu wiernie słuzył.
Dyrektor ds. Marketingu ORC, Ana Mackay-Sim, potwierdził, że CNN "nie odnawia swojego kontraktu z " ORC International. Sondażownia pracowała dla CNN od 2006 r. Partnerstwo "broni" kontynuowano nawet po nieudanym sabotażu wyborów prezydenckich w 2016 r. .
CNN postanowił przełączyć się na firmę badawczo-badawczą SSRS.
Wiceprezes i główny metodolog SSRS David Dutwin powiedział, że CNN przyszedł do jego firmy, proponując wspołpracę.
"Wystarczy powiedzieć, że byli nieszczęśliwi", powiedział Dutwin, gdy zapytano go o koniec relacji CNN z ORC. "Myślę, że mamy dość silną reputację. Więc przyszli do nas z propozycją współpracy ".
Zmiana firmy sondażowej następuje w czasie, gdy sieć została przez Prezydenta Trumpa i opinii publicznej dotknięta zarzutami "fałszywych wiadomości".
Czy zmiana firmy sondażowej ma jakikolwiek sens jeśli nie zmieni się filozofia stacji CNN, jeśli dalej będą promować lewacką ideologię?
W ankiecie McClatchy-Marist przeprowadzonej w marcu stwierdzono, że tylko siedem procent Amerykanów powiedziało, że ma zaufanie do sondaży, a 29 procent powiedziało, że ma "odrobinę" zaufania do wyników ankiet sondażowych. Jednak większość respondentów twierdzi , że nie ufaj badaniom w żadnym stopniu.
Trzydzieści dziewięć procent osób twierdzi, że raczej nie ufa ankietom, a 22 procent respondentów stwierdziło, że w ogóle nie ufają ankietom.
Opinia publiczna nabrała nieufności do ankiet CNN w wyniku ostatnich wyborów prezydenckich w 2016 r.kiedy to w niektórych stanach rezultaty wyborów wykraczały znacznie poza margines błędu. Tak to "pompowanymi sondażami"usiłowano wpływać na wyniki wyborów.
Sondaż CNN / ORC International, w wyborach w Pensylwanii w 2016 r., pokazywał Hillary Clinton prowadzącą o cztery punkty, gdy wyniki wyborów wskazały, że Trump wygrał 0,7 punktu.
Takich manipulacji doświadczamy w Polsce na co dzień i to od lat.
PS. Być może Być może firma ankietowa ORC powiedziała CNN, że z potajemnie prowadzonych ankiet wynika ,że rzeczywiste poparcie dla prezydenta Trumpa wynosi 60% a dla CNN tylko kilkanaście.