Sprzedaż TVN amerykańskiemu koncernowi Scripps nie zahamowała upadku tej stacji. Na wizji TVN24 przesiaduje stara elita III RP i jęczy. A programy TVN to tandeta dla mikrocefali. Lepiej nie będzie. Scripps to specjalista od telewizji tematycznej kuchnia-dom-ogród, który w Polsce zainteresuje przede wszystkim emerytów, bezrobotnych i gospodynie domowe. Przez lata TVN udawał, że jego widownią docelową są młodzi i wykształceni z dużych miast w przedziale wiekowym 16-49 lat. Teraz już nawet nie będą mogli udawać.
Idą zmiany. Znika kanał TVN Meteo Active, który miał codziennie motywować wysportowane lemingi, zanim nie wypiły one sojowej latte i nie wsiadły do służbowej Toyoty aby pojechać do pracy w korporacji. Zamiast TVN Meteo Active od stycznia ruszy kanał Dom i Ogród (Home & Garden (HGTV)), dla emerytów, gospodyń domowych i bezrobotnych:
www.wirtualnemedia.pl/artykul/hgtv-startuje-7-stycznia-stawiamy-na-lokalne-produkcje-spot-promujacy
Wygląda na to, że w kanale HGTV Polska będą robić z widzów idiotów tak jak w TVN24. Kanał HGTV został właśnie oskarżony o manipulowanie jednego ze swoich programów o nazwie "Fixer Upper", którego scenariusz jest ustawiany, wbrew temu co wbija się do głowy widzów:
Nic dziwnego, że prezes TVN Jim Samples tak cieszy się z kupna TVN. Nie ma lepszego specjalisty w ustawianiu scenariuszy i manipulowaniu przekazu.
Amerykanie jak TVN - w programie "Fixer Upper" naciągają widzów
Klątwa TVN - prezes Jim Samples idzie ścieżką Mariusza Waltera