Żółto-niebieska rozgrywka Stali
Barwy klubowe to duma i niekwestionowana rzecz święta. Stal chce umacniać więzi kibiców z drużyną i rusza z nową kampanią - z Barwami Na Zawsze.
Barwy to nieodłączny element drużyny. Ten pierwiastek tożsamości silnie łączący kibiców z zespołem ma być głównym elementem kampanii marketingowo-promocyjnej przygotowanej przez klub na tegoroczny sezon. Na potrzeby akcji stworzono film promocyjny, a także plakaty i bilboardy, które zawisną w pięciu miejscowościach.
- Chodzi o podkreślenie identyfikacji zawodników z klubowymi barwami. Każdy z zawodników podkreślał podczas wykonywania sesji jak bardzo wie, że dla wielu kibiców barwy to najcenniejsza sprawa – mówi Tomasz Krochmal, jeden z organizatorów kampanii i sesji zdjęciowej.
Stal chce zwrocić uwagę kibiców na przywiązanie do kolorów, a kampania wizerunkowa ma umocnić żółto-niebieskie skojarzenia z drużyną. - W tym roku chcieliśmy, by zawodnicy pokazali, że barwy nie nosi się od święta, a jest się z nimi na zawsze. W związku z tym chcieliśmy podkreślić efekt przywiązania do barw poprzez malowanie twarzy. Tak powstała kampania Z Barwami Na Zawsze – mówi Jacek Gumowski, manager marketingu Stali Gorzów.