Jarosław Kuźniar odpowiada swoim hejterom, którzy ukuli hasło #sekretykuzniara trzeba przyznać, że odpowiedź - czapki z głów.
Strona internetowa
źródło: Internet - screen
Zapewne pamiętają Państwo niefortunne stwierdzenie na Twitterze prezentera TVN Jarosława Kuźniara o tym jak po podróży po Stanach Zjednoczonych oddał kupione wcześniej produkty do sieci Wal-Mart.
Hejterzy nie omieszkali nie skorzystać z tego niefortunnego określenia i odpalili prawdziwy huragan memów i tekstów jakie krążą do tej pory po sieci, choćby takie:
Jednak wpadkę dziennikarz postanowił przekuć na sukces, i ... naszym zdaniem może mu się to udać.
Postanowił uruchomić serwis internetowy gdzie chce by ludzie dzielili się pomysłami na to jak usprawnić sobie podróżowanie, jak sobie radzić z przeciwnościami losu w podróży.
Najlepsze pomysły będą wybierać i oceniać internauci. Nie wiemy jak Państwu ale nam się to podoba. Świetny pomysł na przekucie porażki w sukces. Czy się uda zobaczymy to zależy od Internautów, ale pomysł PR-owy naprawdę ... czapki z głów.
Jarosław Kuźniar z przesłaniem na temat swojej strony
www.sekretykuzniara.com opowiada jakie to ma być miejsce w sieci:
Słowo 'hejter' zrobiło niesamowitą karierę. Właściwie 'hejter' stał się 'faszystą' XXI wieku. Każdego z kim się nie zgadzasz, bądź w dyskusji nie dajesz rady, możesz nazwać hejterem. Odracasz się plecami i idziesz like a boss. A jeśli już mówimy o samym Kuźniarze, to wyrobił sobie tak negatywny wizerunek u tak wielu osób, że nie wróżę mu sukcesów na jego portalu. Za dużo czasu straci na banowanie faszy...yyy, hejterów.