Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

This. - nowy trend wśród portali społecznościowych?

Wśród krzykliwej rzeczywistości social mediów ludzie poszukują ucieczki na bardziej wolnościowe (Diaspora) czy mniej zaśmiecone portale. W odpowiedzi na potrzebę znalezienia społecznościowej spokojnej przystani powstało This.

This. - nowy trend wśród portali społecznościowych?
źródło: net

Facebook to jeden z tych portali społecznościowych, które z pewnością wzbudzają emocje, często skrajne. Dla wielbicieli publicznego uzewnętrzniania wszystkich możliwych stanów ducha (i ciała również) staje się prawdziwie gladiatorską areną, na którą wypchnąć można prawie wszystko. Razem z ćwierkającym od rana do nocy Twitterem są duetem nie do pokonania jeśli chodzi o zasięg współczesnych social mediów.

Ze względu na swą politykę dotyczącą ochrony danych i sprzedaży ich przez firmę Facebook ma on grono zagorzałych przeciwników, którzy dzielnie z ogniem w dłoni próbują zwalczać internetowego potentata. Niejednokrotnie wieszczyło się już koniec ery Facebooka – jedni z przerażeniem przy każdym takim newsie rozglądają się za nową platformą komunikacji, inni otwierają w euforii szampany.

Nie zamierzam wieścić tutaj prawdziwej facebookowej apokalipsy, gdyż medium to przez wiele jeszcze miesięcy będzie niedoścignionym celem dla innych tego typu portali. W ramach ciekawostki za to zamierzam wam przedstawić nową koncepcję: This.

This. (koniecznie pisane z kropką, jak podkreślają autorzy serwisu) to taka kombinacja Twittera i Facebooka w wersji dla uwielbiających minimalizm. Sam design jest tak surowy jak to tylko możliwe a cała koncepcja opiera się na zasadzie: im mniej tym lepiej.

Zwolennicy wolności w obnażaniu wszystkiego publicznie pewnie doznają lekkiego wstrząsu, ale This. ma ograniczenia co do ilości publikowanych postów. Koncepcja polega na dzieleniu się linkiem/historią/argumentem/pomysłem, ale można to uczynić jedynie raz dziennie. Jedyną interakcją z wrzucaną na portal zawartością jest „Thanks” czyli możliwość podziękowania za przekazaną informację.

This. jest obecnie coraz bardziej popularny wśród wpływowych użytkowników w USA i Wielkiej Brytanii, których jest obecnie ok. 5 tysięcy.

Data:
Tagi: #

Magdalena Szecówka

Cogito, ergo sum - https://www.mpolska24.pl/blog/szecowka

O autorce:
Specjalista ds. marketingu, PR i mediów społecznościowych. Przygotowuje i nadzoruje strategię marketingową, zajmuje się negocjacjami, reklamą, komunikacją publiczną, wizerunkiem oraz brandingiem.

Poza marketingiem specjalizuje się w prawie autorskim i patentowym, ustawodawstwie, ochronie danych osobowych oraz bierze udział w projektach społecznych.

Teksty na licencji CC BY 3.0 PL

Komentarze 2 skomentuj »

Póki co jest to tylko próbna wersja Beta i wejście tylko "za zaproszeniami".

Nawet nie można zajrzeć aby zobaczyć What is This

To ja przy okazji mediów społecznościowych wspomnę o portalu z drugiego krańca skali publicznego uzewnętrzniania się przed znajomymi :)
Portal też w fazie zbierania użytkowników, co ciekawe to pomysł Polski - fitie

"fitie sprawia, że przymiarka w sklepie staje się społeczną interakcją.
Jeśli chcesz obejrzeć się w nowych ciuchach na krótkim filmie, pochwalić się znajomym lub poradzić przyjaciółki, to skorzystaj z Panelu fitie – nagraj się będąc w sklepie i podziel ze znajomymi.

Portal fitie to miejsce, w którym dowiesz się o bieżących modnych kolekcjach, dowiesz się co kupują inni i co warto przymierzyć."

https://fitie.pl/
https://www.facebook.com/fitienet?fref=ts

Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.